wtorek, 22 czerwca 2010

1780g !!!


Dziś byłam na badaniach kontrolnych. Jak to bywa w publicznych jednostkach opieki zdrowotnej trzeba czekać, czekać i czekać na swoją kolejkę. Dzisiaj bardzo długo czekałam bo aż 2,5 godziny ale zawsze są dwie strony medalu. Byłam ostatnia, ale lekarz nie spieszył się do porodu ani na oddział więc miał czas odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Wyszłam zadowolona. Dzidziuś rozwija się prawidłowo, waży już 1780g a jego posłanko w moim brzuszku jest ok.

Dziś też spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Odwiedziła nas Viola i Rafał, którzy przynieśli upominki dla Olka - śliczne ubranka. Opowiedziałam Olkowi jaką dostał wyprawkę i teraz radośnie wierzga nóżkami i rączkami. Mam nadzieję że zaraz się uspokoi bo jestem zmęczona a jutro kolejne badania i szkoła rodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz