czwartek, 1 lipca 2010

Gimanstyka i muzyka


Mój maluszek lubi muzykę, zwykle słuchamy Zetki, usypiamy przy Rmf Clasic, Jazz nas uspokaja. Postanowiłam sprawdzić jak podziała muzyka operowa. Dlatego wybrałam się z Violą i Grześkiem na koncert "Arie Oper Świata". Koncert był na dziedzińcu arkadowym na Wawelu rozpoczął się o 20.30 dokładnie o stałej porze aktywności mojego maluszka. Jak zwykle o tej godzinie budzi się i zaczyna ćwiczyć. Trenuje strzały do bramki, rzuty do kosza, wyskoki siatkarskie czasem jazdę na łyżwach. Tym razem też się przebudził i zaczął ćwiczyć. Na szczęście tym razem nie był to intensywny trening a ku mojej radości pilates albo joga. Zauważyłam, że Olek wyraźniej reagował na wyższe tony a szczególnie na sopran Pani Joanny Woś. Ciekawe czy spodoba mu się bardziej dynamiczna muzyka klezmerska? Sprawdzę bo jest okazja jutro o 18.00 KONCERT: Szalom na Szerokiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz