sobota, 7 sierpnia 2010

Lista prezentowa

Wracam dziś znów do kwestii prezentów ale tym razem nie napiszę o tym co dostałam ale co trzeba zrobić by otrzymać upominek, który na pewno nam się spodoba. Otóż to bardzo proste jeśli tylko nasi znajomi mają net. Wystarczy stworzyć interaktywną listę prezentów najlepiej korzystając z portalu http://www.prezentyonline.pl Świetna sprawa szczególnie dla nowożeńców czy przyszłych rodziców. Tworzymy listę prezentów plus książkę adresową a następnie wysyłamy znajomym mail z kodem, który służy do rezerwacji prezentu. Tworząc taką listę unikniemy dubli i jest duża szansa, że otrzymamy dokładnie to co chcemy. Z kolei ofiarodawca nie musi podpytywać rodziny czy głowić się co może podarować i ma zagwarantowane, że prezent się spodoba i przyda. Ja założyłam taką listę prezentową z okazji zbliżających się narodzin Olka. Rozesłałam do rodziny i przyjaciół informację i zauważyłam, że już kilka upominków zostało zarezerwowanych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz