czwartek, 5 sierpnia 2010

Praktyczny prezent dla przyszłej mamy




Wczoraj dostałam przesyłkę niespodziankę od Babci. Babcia do życzeń z okazji zbliżającego się porodu dołączyła bardzo praktyczny prezent - piżamkę. Na pierwszy rzut oka wyglądała jak zwykła piżamka nocna do spania. Dopiero jak ją przymierzyłam odkryłam, że to jest specjalna piżamka dla przyszłej mamy. Pod dużymi pliskami bardzo dyskretnie zostały umieszczone rozcięcia na piersi ułatwiające karmienie. Piszę o tym bo zauważyłam, że jest kilka dyskretnych rozwiązań ułatwiających karmienie stosowanych w bieliźnie nocnej i nie tylko.
1. guziczki
2. wąski dekolt wiązany na sznureczki
3. zakładka pionowa lub pozioma
4. odpinane ramiączka
5. rozcięcia pod pliskami.
Przyszłe mamy mają duży wybór, trzeba tylko się zdecydować na rozwiązanie które będzie najbardziej praktyczne.

Ja wybrałam i polecam odpinane ramiączka i zakładki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz