piątek, 20 sierpnia 2010

Relaks ze scrapbookingiem


Zastanawiałam się jak przekażemy z Grześkiem informacje bliskim, że Olek jest już na świecie. Rodziców będziemy informować na bieżąco jak rozwija się akcja porodowa. Pierwsze zdjęcia wyślemy do najbliższych mms'em. Mam nadzieję ze uda się też wrzucić zdjęcia do internetu. Ale są bliscy, którzy nie mają komórek z funkcją mms a także nie korzystają z internetu do nich wyślemy pocztą zawiadomienia. Można takie karteczki kupić ale ja postanowiłam zrobić je sama. Wykonałam je metodą scrapbookingu. Kupiłam dziurkacze ozdobne, papier kolorowy, klej magic i błękitny brokatowy żelopis. Wewnątrz zawiadomień umieszczę informacje o wadze, wzroście i dniu narodzin, zostawiłam także miejsce na zdjęcie.Efekt oceńcie sami. Przygotowanie zawiadomień zajęło mi tylko jeden wieczór. Zabawę w scrapbooking polecam wszystkim, którzy chcą się kreatywnie zrelaksować, lubią się upaprać w kleju i mają troszkę cierpliwości. Mnie ta technika zdobienia bardzo się spodobała i na pewno jeszcze coś zrobię, może zaproszenia na chrzciny albo kartki świąteczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz