poniedziałek, 28 czerwca 2010

24 tygodnie bez bólu

Płód do 24 tygodnia ciąży nie czuje bólu jak donoszą najnowsze badania opublikowane przez Royal College of Obstetricians and Gynaecologists. Artykuł żywo mnie zainteresowała bo martwiłam się że mój maluszek podczas operacji i po cierpiał razem ze mną, a ja też odmawiałam leków przeciwbólowych bo nie chciałam mu zaszkodzić. Radość moją jednak zmyła fala myśli dotyczących aborcji. Bo jeżeli dziecko nie czuje bólu aż do 24 tygodnia życia płodowego to niektóre środowiska mogą postulować o wydłużenie czasu przerwania ciąży. Nie kwestionuję prawa kobiety do przerwania ciąży bo każdy przypadek jest inny. Ja sama nie usunęłabym ciąży, rzeczywiście na początku można czuć się źle nawet bardzo źle - ale jak poczułam muśnięcia mojego motylka to wiem że nie ma w życiu kobiety większej radości, no może w tedy jak się weźmie malucha pierwszy raz na ręce ;)


Raport Fetal Awareness

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz